Sunday, July 20, 2008

給自己的情歌: 我願意

Her b'day is approaching.

I just cannot stop thinking of her.

I have bought several gifts for her.

Enough for her 24 years b'day.

But I am pretty sure that

she won't want any of them any more.

Even if I send it to her

it will lying in the trash can

which my heart belongs.


思 念 是 一 種 很 玄 的 東 西 如 影 隨 行
無 聲 又 無 息 出 沒 在 心 底 
轉 眼  吞 沒 我 在 寂 寞 裡

我 無 力 抗 拒  特 別 是 夜 裡 
想 你 到 無 法 呼 吸 恨 不 能 立 即 
朝 你 狂 奔 去   大 聲 的 告 訴 你

我 願 意 為 你  我 願 意 為 你
我 願 意 為 你   忘 記 我 姓 名
就 算 有 一 秒  停 留 在 你 懷 裡  
失 去 世 界 也 不 可 惜

我 願 意 為 你  我 願 意 為 你
我 願 意 為 你   被 放 逐 天 際
只 要 你 真 心   拿 愛 與 我 回 應
什 麼 都 願 意   什 麼 都 願 意 為 你




What I can do for her

is too little, too late

No comments: